Bij het horen van het onderwerp zie ik aan de horizon al snel de mogelijke scenario’s die zich dan af kunnen spelen, zowel kansrijke PR scenario’s als risicoscenario’s.
Over CB Communicatie
Sinds 2005 houdt CB Communicatie zich bezig met uiteenlopende communicatieopdrachten. Corporate communicatieadvies, interim woordvoering, PR, reputatiemanagement, organisatie van zakelijke evenementen en advies voor online presentatie en efficiënte en effectieve inzet van sociale media.
Combinatie van twee uitersten
Strategisch, scenariodenken en visie, maar zeker ook pragmatisch, praktisch en hands on. CB Communicatie biedt u een senior, strategisch denkend adviseur, die ook graag betrokken is bij de uitvoering. Expertise:
- Communicatieadvies, corporate, projectmatig en gebiedscommunicatie, strategisch en hands on.
- Communicatie voor “tenderen”, met communicatieadvies/suggesties en ideeën helpen de aanbesteding te winnen.
- Woordvoering, zowel de “dagelijkse” woordvoering als voor politiek gevoelige onderwerpen. Zowel projectmatig en incidenteel als langduriger namens uw organisatie.
- Crisiswoordvoering. U adviseren en bijstaan in het oplossen van de crisis, maar ook extra “handjes” in uw team.
- PR, agendasetting en free publicity genereren. U wilt persaandacht voor uw dienst of product? Ook hierbij helpt CB Communicatie.
- De workshop Message Development: Vaak is het moeilijk voor een organisatie om zelf te verwoorden wat ze te bieden heeft en wat haar onderscheidt. Met deze workshop help ik daarbij.
Sociale media staan niet op zich: advies voor een effectieve en efficiënte inzet van sociale media vormt voor CB Communicatie een integraal onderdeel van deze disciplines.
Reputatiemanagement is van nature verweven in alle communicatiedisciplines. Bijna elke communicatieactiviteit die een organisatie uitvoert heeft zijn weerslag op haar reputatie. Positief of negatief.
Woordvoering
“Woordvoering is een vak apart” zegt men wel eens. Voor Cleo is het een van haar favoriete communicatiedisciplines. In meerdere opdrachten/functies heeft ze inmiddels bewezen succesvol te zijn. Onder andere door haar combinatie van een neus voor nieuws en haar scenariodenken. De aanwezigheid van sociale media als communicatiekanaal biedt veel extra mogelijkheden, die Cleo met enthousiasme heeft omarmd.